پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروزه قدرت واژه‌ها بسان گذشته نیست. کلمات از ارزش بالایی برخوردار شده­اند بطوری که در بسیاری از اوقات، یک جمله نه تنها سرنوشت یک فرد، بلکه سرنوشت یک ملت را می­تواند تغییر دهد. این دستاورد بشر می­تواند روابط میان انسان­ها را تحت تأثیر قرار دهد. در این بین، برقراری ارتباط با جامعه بین الملل و ملت­های دیگر در جهان، نیازمند صنعت ترجمه است. صنعتی که فراز و فرود زیادی را تجربه کرده تا بدین شکل توسعه یافته و پیشرفته درآمده است. با خدمات نوین ترجمه، دیگر نیازی به حضور در دفاتر ترجمه و پرداخت حضوری ندارید و خبری هم از مشکلات تحویل کار یا مشکلات دسترسی به مترجمان خوب نیست.

در مسیر این خدمات، سایت های مختلفی آغازکننده مسیر جدیدی در خدمات ویرایش و ترجمه آنلاین هستند. در صورتی که در یکی از مجموعه­های دانشگاهی، پژوهشی، صنایع یا هر حوزه دیگری کار می­کنید حتما با پژوهش، دانش، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، رابطه نزدیکی دارید. حتماً در انجام کارهایتان، یکی از موارد مهم، یافتن مؤسسه­ای بوده که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد تا با خاطری آسوده کارهایتان را به آن بسپارید. مطمئناً ترجمه­های اشتباه یا ناقص و یا همراه با تأخیر تحویل، مشکلات زیادی به همراه دارند. البته تشخیص درست و یافتن مؤسسه­­های حرفه­ای در انبوه تبلیغات بی­پایه عصر حاضر، کار آسانی نیست.

تجربه سفارش ترجمه آنلاین

در انبوه اطلاعاتی که در اینترنت و فضای مجازی منتشر می­شود، تشخیص بهترین سایت ترجمه متن و کتاب کار آسانی نیست. باید بدانید به دنبال چه می­گردید تا بتوانید بهترین­ها را بیابید. ازجمله مواردی که باید نگاه دقیقی به آن­ها داشته باشید می­توان تخصص، محاسبه منطقی و عادلانه قیمت، سرعت در تحویل پروژه­ها، ارزش­های حرفه­ای مجموعه سرویس دهنده، و فیدبک بازار آن خدمات را نام برد.

در بیان ارزش­های حرفه­ای در مجموعه رایت می باید نکات زیر را یادآوری کرد. تمام اعضای تیم رایت می، بیش از هر چیز دیگری پایبند ارزش­های مجموعه هستند. بعنوان نخستین ارزش‌ در رایت می، می­توان از سیاست «حفظ حریم خصوصی مخاطبین و متون‌ آنها» اشاره کرد. کارهای آنلاین، همواره با مخاطرات امنیتی زیادی همراه هستند که مجموعه رایت می، در حفاظت از حریم خصوصی مخاطبان خود، نهایت تلاش خود را می­کند.

ارزش بعدی این مجموعه «رضایت مشتری» است که رایت می، آن را به مثابه بازی برد – برد می­بیند. «سرعت انجام کار و تحویل به موقع»، نیز ازجمله ارزش­های مهم این مجموعه ترجمه تخصصی به شمار می­روند. معمولاً سرعت و دقت رابطه معکوسی دارند مگر در زمانی که فرد از تخصص بسیار بسیار بالایی برخوردار باشد. رایت می، افتخار دارد اعلام نماید، مترجمین این تیم، در چنان سطحی از تخصص و تجربه قرار دارند که بصورت همزمان، از سرعت و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. ارزش بعدی که در این مجموعه، باید بدان اشاره کرد «تعهد» است. مترجمین رایت می، همواره اصالت اثر را حفظ کرده و مفاهیم را به درستی و تمام و کمال از زبان مبدأ به زبان مقصد منتقل می­کنند.

 

نگاهی نو به خدمات ترجمه در مجموعه رایت می

رایت می، به شکلی جدید و منطبق با تعادل نش یا همان بازی برد برد به خدمات ترجمه نگاه می­کند. کارشناسان این مجموعه، از همان آغاز می­دانستند که موفقیت آن­ها با رضایت مخاطب، گره خورده و تنها در صورت کسب رضایت مخاطب می­توانند موفق شوند. همین تفاوت در نگرش به خدمات ترجمه، موجب آن شد که این مجموعه، کیفیت کار خود را بصورت شگفت­انگیزی در سطح بالایی قرار دهد. در نتیجه، رضایت مخاطب، و در پی آن سیل عظیم مراجعه کننده به سایت رایت می، و موفقیت این مجموعه، به ارمغان آمد. سایت رایت می، افتخار می­کند که بدین ترتیب توانسته نقش خوبی در پیشرفت علمی جامعه ایفا کند.

در این میان حتماً می­خواهید بدانید رایت می، از چه راهکارهایی برای تحقق هدف خود استفاده کرده است؟ یافتن مترجمین ۱۰۰% قابل‌اعتماد و البته متخصص برای ترجمه تخصصی و ترجمه مقالات ، نخستین راهکار این حوزه بود. امکان ایجاد ارتباط مخاطبان با مترجمین برای جلوگیری از سوء تعبیرها، خدمات مدرن در تحویل پروژه­ها مانند امکان تحویل بخش به بخش پروژه­های بزرگ، پرداخت اقساطی برای پروژه­های حجیم، تحویل فرمت مورد نیاز مشتری، پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز ازجمله راهکارهای بعدی بوده­اند که موجب موفقیت رایت می شده­اند.

 

فرآیند ترجمه و ویرایش در رایت می

در این سایت، بهترین فرآیند برای ارائه خدمات به مشتری به کار گرفته شده که شامل مراحل بررسی، بازنگری، مرور، اصلاح و ویرایش است. در مرحله بررسی، ناظران سایت، پس از تکمیل کار مترجم، متن آماده شده را بررسی می­کنند تا کیفیت اولیه را داشته باشد و از هر گونه اشکال احتمالی خالی شود. مرحله بازنگری پس از مرحله بررسی قرار دارد که طی آن، ناظران و کارشناسان دیگری، متن را برای اطمینان از رفع هر گونه خطا و اشتباه احتمالی، بازخوانی می­کنند. ویرایش ویراستیاران، در مرحله مرور کار، انجام می­شود که تضمین کننده کیفیت نهایی کار است. آخرین مرحله نیز ویرایش متن برای اعمال نقطه نظرات و پیشنهادات مشتری پس از دریافت متن داشته خواهد بود.

 

نقش تجربه و تخصص در ترجمه

این سایت مراحل ترجمه را تخصصی­سازی کرده و با ارزش­های حرفه­ای خود، نگرانی­های کیفیت، سرعت و هزینه را برای مخاطبین ترجمه تخصصی متون و مقالات به صورت آنلاین به حداقل رسانده است. تجربه و تخصص مترجمین، مغز این فرآیند بهینه هستند. اگر بصورت دقیق­تر درمورد این دو واژه سخن بگوییم باید از دانش زبان مبدأ و مقصد، توانمندی­های پژوهشی، توانایی برقراری ارتباط با متن، توانایی انتقال کامل مفاهیم، قلم روان، تایپ سریع و دقیق، و دانش در حوزه تخصصی متن مورد نظر صحبت کنیم.

همچنان که تکنولوژی پیشرفت کرده و حتی در دورترین نقاط کشور نیز امروزه اینترنت و ادوات الکترونیکی در دسترس همگان هستند، ارائه خدمات آنلاین نیز به همین ترتیب رشد فراوانی داشته است. درواقع این رشد و دسترسی همگانی، باعث می­شود باز هم نقش تجربه و تخصص بیشتر و بیشتر نمایان شود. شاید در زمان­های گذشته، فقط در تعدادی از شهرهای بزرگ، مترجمین متخصص و مجرب در دسترس بوده­­اند. اما امروزه با ظهور مؤسساتی مانند رایت می، با خدمات ترجمه آنلاین، شما از دوردست­ترین نقاط کشور هم می­توانید به بهترین مترجمان کشور دسترسی داشته باشید.

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • nazi jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی